Főoldal Szereplők Kritikák Versenyek Eredmények

2014. június 1., vasárnap

Prológus

Sziasztok! Meghoztam a prológust,remélem tetszeni fog!
 Üdv:Lili
                                                                                                                        
                                                                           Az angyalok jóságosak
                                                                           Az angyalok kedvesek
                                                                          De ők is hibázhatnak
                                                                         Ilyenkor mi történik?    
                                                                     __________________________                                         
Amit tett, az a legnagyobb hiba,amit angyal követni el tud.
- Igen,nagyon sajná..
-  Így én olyan büntetést szabhatok,ami egy angyalnak a legrosszabb. A pokol.
Lesújtva állok.
-  Nem lehetne inkább más? Bármit,csak a pokolt ne!
-  Vállalja a felelősséget tettei után!
-  De,ha odakerülök,meghalok!
-  Nem venném a szívemre. Megengedem,hogy némi változtatásokat hajtsunk végre Önön.
-  Némi...némi... Változtatások?
-  Hogy ne legyen túl feltűnő.
-  Köszönöm,szépen.
-  Ne köszönjön semmit! Nem lesz egyszerű dolga. Holnap reggel indulhat.
Kilépek,s előtte áll az ,,átalakító".
-  Kérem fáradjon be.
Ijedve lépek be,nem tudom mi fog történni,hallottam már erről a műtétről horrortörténeteket,de még nem éltem át ilyesmit. Fél óráig ülök bent,nem fáj,csak az,ami utána történik. Szárny nélkül suhantam végig a városon,mindenki megvető tekintettel nézett rám. De mit is vártam?Mindenki az esetről mesél,mindenki tud róla,csalódtak bennem. A szüleim kitagadtak,egy senki vagyok. Talán jobb is,ha a pokolba kerülök,odavaló vagyok.

Másnap

Hát,itt állok. Egy utolsó sóhajtás után beugrottam új otthonom kapuján.Nem tudom mennyi ideig zuhantam. Egy nagy sötét,nyálkás helyen értem földet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése